Frelations adviseert en begeleidt bedrijven en organisaties, maar ook (beginnende) artiesten in het krachtig, helder en sociaal uitdragen van hun boodschap naar buiten toe. Frelations is een nog jong en groeiend pr- & marketingbureau, maar streeft naar effectieve communicatiestrategieën en het visionair (mee)denken binnen het imago van haar klanten. Met een pragmatische en sociale benadering is Frelations een gedreven partner in business.

Daarnaast organiseert Frelations diverse (netwerk)evenementen en beschikt over een zeer gevarieerd aanbod aan artiesten. Frelations kan geheel naar uw eigen wensen het traject voor u verzorgen; Van locatie, catering, licht en geluid, de entertainment, maar al beginnend met bijvoorbeeld de uitnodigingen.


Achtergrond:
In 2011 startte ‘creatieve duizendpoot’ Frederique Durlacher, vanuit haar werkervaring als (pers)fotograaf, journalist en werkzaamheden met promotionele doeleinden, een klein bedrijfje FreFocus Media & Fotografie. Na enkele jaren ook voor TMG Holland Combinatie werkzaam te zijn geweest en ze ondertussen haar fotostudio runde, (welke tevens als leerbedrijf voor de Fotovakschool was erkend) maakte Durlacher een switch binnen haar bedrijf. Vanaf 2016 heet de onderneming Frelations en is Durlacher vanuit haar expertise een gedreven partner in business, met een grote passie en creativiteit voor PR & Marketing, maar ook servicegericht in bemiddeling en advies.